Tanssijan lihashuolto

Video: Tanssikurssit verkossa

HUOM!

Sinulla ei ole oikeutta tähän sisältöön, joten:

Fysiikkavalmentajamme Samuli Koivuniemi on suunnitellut sinulle lihashuoltopaketin, jonka avulla pääset vahvistamaan tanssijalle tärkeitä lihasryhmiä ja kehität näin niitä fyysisiä ominaisuuksia, jotka auttavat sinua liikkumaan taloudellisemmin, jaksamaan paremmin ja hallitsemaan kehoasi paremmin.

Videolla ovat Samulin kanssa treenaamassa Anniina ja Lissu. Anniina on nuoruuden kukoistuksessa ja hänen kehonsa taipuu moneen, Lissulla ikävuodet alkavat jo näkyä kehossa ja tuntua monenlaisena kolotuksena. Molemmat pystyvät kuitenkin tekemään samat asiat, omaa kehoaan ja Samulin ohjeita kuunnellen. Muistathan sinäkin kuunnella kehoasi ja pyrkiä tekemään kaikki liikkeet mahdollisimman tarkasti ja oikein, kipua ei missään liikkeessä saisi tuntua.

Ota seurantaan Samulin sosiaalisen median kanavat:

Facebook

Instagram

SAMULIN OHJEET:

Tee jokaisesta liikkeestä 12-15 toistoa. Liikkeiden välissä voit pitää n. 30s palautuksen.

Kun olet tehnyt kaikki liikkeet kerran läpi, aloita toinen kierros taas ensimmäisestä liikkeestä. Tee kierroksia oman kuntotasosi mukaan 2-4 kertaa.

Tsemppiä treeniin!

SYVÄN POIKITTAISEN VATSALIHAKSEN AKTIVOINTI

SELÄN OJENNUS

LAPAPUNNERRUS

PUNNERRUS

TAKAKETJUN AKTIVOINTI

ASKELKYYKKY